Retour sturen van producten kan volgens de algemene voorwaarden binnen 30 dagen zonder opgave van reden, met als uitzondering onze door de klant zelf aangepaste/samengestelde computers, omdat deze vallen onder de uitsluitingen in de algemene voorwaarden. Lees meer over het herroepingsrecht
Heb je toch nog een vraag over de retour mogelijkheden? Neem dan
gerust contact met ons op.
Kosten om het product retour te sturen
De kosten om het product retour te sturen zijn voor de rekening van
de consument. Bij aanschaf van extra garantie kunnen deze kosten
deels of volledig vergoed zijn.
Standaard Garantie
Bij deze garantie betalen wij de verzendkosten om het product weer
naar jou toe te sturen, de kosten om het product retour te sturen
zijn voor eigen rekening.
Premium Garantie
Deze garantie heeft als extra op de normale garantie dat je het
product niet hoeft op te sturen of te brengen. Bij een defect
zullen wij deze bij je thuis ophalen en weer terug brengen.
*Ophalen kan alleen in Nederland. Wanneer je toch deze garantie
koopt en woonachtig bent in het buitenland dan krijg je van ons een
gratis retour label om het product bij een Nederlands Postkantoor
gratis aan te kunnen bieden.
VIP Garantie
Het product wordt gratis opgehaald, gerepareerd en weer terug
gebracht.
Bij aanschaf van een nieuw elektrisch apparaat kun je het oude apparaat kosteloos retourneren middels een gratis verzendlabel. De retourservice is op dit moment alleen nog beschikbaar in Nederland en geldt alleen bij levering van het nieuwe apparaat.
Zorgt er wel voor dat:
- het artikel in een
stevige verpakking met passende afmetingen zit of anders in een
afgesloten zak die niet kan scheuren
- het apparaat leeg en schoon is (vrijgemaakt van vloeistoffen en
vetten)
- eventuele losse onderdelen goed zijn vastgezet en dat het geheel
goed verpakt is, zodat ze tijdens het transport geen schade kunnen
toebrengen aan andere artikelen
- het pakket niet groter is dan 175cm × 78cm × 58cm en niet
zwaarder is dan 30 kilo
- het pakket dient vervolgens te worden ingevelerd bij een PostNL
vestiging
Bij het aanvragen van een retournering dien je contact op te nemen met onze Klantenservice voor het ontvangen van een gratis retourlabel.
De inname van het oude apparaat is definitief. De geretourneerde apparaten worden op een milieuvriendelijke manier en volgens wettelijke regels verwerkt.